Gitme Sevgilim

Gitme Sevgilim

Mecbur kaldım sanki seni sevmeye,
Esaret mi, esenlik miydi Aşk'ın bilemedim.
Refakatçı oldum yüreğine,
Vekalet vermesin sevgisini benden başkasına diye,
En sonunda gittin, ayrıldın benden niye?

Senden başkasını sevecek miydim?
Eller gibi bende seni bırakıp gidecek miydim?
Ne oldu ki sen elleri örnek aldın, terkettin beni?
İzinsiz, habersiz hançerledin sevgi dolu kalbimi!

Çaresizce bıraktın beni sensizliğe,
Onca günler,aylar geçti dayanamıyorum hasretine,
Kalsaydın yüreciğimde, kan ağlatmasaydın şu deli gönlüme.

Sefalet, acı ve kedersiz günüm geçmedi,
Engin yolların sonu gelmedi,
Veda bile etmeden gittin zamansız yadellere,
İnanıyorum hala beni sevdiğine,tüm kalbimle.

Yazık ettin aşkımıza, kader diyip geçemezsin!
Olmaz benden saba yar diyip gidemezsin!
Rüya gibi mutluluğumuzu bitiremezsin!
Umarım BEBEĞİM dönersin BİRTANEN'e geri,
Mahşere dek sevecek bu gönül hep seni!

Müslüm Altunkaynak
Müslün dedi ki...
Yaşım 20, Amasya'lıyım.İstanbul / Pendik'te yaşıyorum.
Bu şiiri beni terkedip giden Aşkım Merve için yazdım.


Blogposta Gitme Sevgili şiiri Müslüm Altunkaynak.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder