Gelde Bana Sor

Gelde Bana Sor

Nafiledir sitem dolu sözlerim.
Gayrı dermansızdır tutmaz dizlerim.
Ağlamaktan harab oldu gözlerim.
Acıyı hasreti gelde bana sor.

Sen ki masalların mutlu çocuğu,
Amansız dert denen bu yolculuğu,
Bildin mi açllığı ya yoksulluğu,
Dertleri efkarı gelde bana sor.

Akşam olmasını hergün beklerim.
Olsunda uykuya dalayım derim.
Rüyamda hep seni görmek isterim.
Şu mahsum düşleri gelde bana sor.

Onca secdelerim sana duruldu.
Yüreğim bilmemki niye vuruldu.
Saçıma kar yağdı gözlerim doldu.
Akan onca yaşı gelde bana sor.

Türlü dertler bitti garip canımda.
Yüreğimde sensin sensin anımda.
Onca acı çektim yoktun yanımda.
Sensiz seneleri gelde bana sor.

Vahap Özfidan
32 yaşında öğretmen.Uzun zamandır şiir yazıyor.
Vahap dedi ki...
Yüreğime sığdıramadığım o güzelin olsun bu şiirde.

Blogposta Gelde Bana Sor şiiri Vahap Özfidan.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder