Şiir gönder Blogposta' da yayınlansın


Tuncerler Blog 'ta yayınladığım Posta Gazetesi ile ilgili yazıdan
sonra bize mesaj gönderen arkadaşlar bol bol şiir yazıp
göndermişler.Bende bu şiirleri iyi veya kötü ayırımı yapmadan
Blogposta adlı blogta yayınlamaya karar verdim.

Bu konuda bilgi sahibi olmasamda insanların içinden geldiği gibi
yazdıkları,duygularını ifade eden şiirleri yine insanlarla paylaşmak
istedim.Amatör veya profesyonel olsun, şiir yazmayı seviyorsanız
ve bizim sitemiz Blogposta' da yayınlanmasını istiyorsanız, gönderin
şiirlerinizi yayınlayalım.

Şiirinizin yayınlanması için bazı kurallara uymanız gerekir.

1.Öncelikle kimseyi rahatsız etmeyecek, kimseye zara vermeyecek
yani herkez tarafından okunabilecek şiirler yayınlanacaktır.
2.Şiirinizin başlığı olmalı.
3.Yazım kurallarına uymalı.
4.Satır ve kıta düzeni olmalı.
5.Şiiriniz en az iki kıta olmalı.
6.Şiir gönderen 18 yaşından büyük olmalı.
7.Şiir gönderenin adı soyadı ve e-posta adresi olmalıdır.

Bunların haricinde şiirinizi kimin için yazdığınızı, yaşınızı,
cinsiyetinizi, memleketinizi, işinizi ve kaç yıldır şiir yazdığınızı
da belirtebilirsiniz.Tüm şairlere kapımız açıktır.

E-posta adresleri kesinlikle yayınlanmayacaktır.Ad ve soyadlarının
yayınlanmasını istemeyenler bir rumuz belirleyebilirler.Bize şiir
göndermek isteyenler Şiir Gönder bölümünden şiir ve gerekli
bilgileri gönderebilirler.Blogposta, Posta Gazetesi şiir bölümü ile
alakalı bir blog değildir.Kişisel bir blogtur.

Not : Bize gönderdiğiniz şiirlerin sorumluluğu size aittir.İleride
doğabilecek sorunlardan sitemiz sorumlu değildir.

Benzer Şiirler



33 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben 17 yaşındayım ama deli gibi şiir yazmayı seviyorum.Sevdiklerim bana Yazı makinesi der zamanında Ahmet Mithat Efendi'ye denildiği gibi yaptığınız çok güzel ancak buna 18 yaş sınırlaması getirdiğiniz için üzüldüm
Şiirimi yayınladıktan sonra bunu farkettim
Ne yani resit olmayan güzel şiir yazamaz mı ? saygılar ..

erebos dedi ki...

Öncelikle internette yaş sınırının olduğuna inanmıyorum.18
Yaşından küçükler internette istediği siteye üye olabilir.
Paylaşımlar yapabilir.Yazılar yazabilir,yorumlar yapabilir.
Bazı sitelerde yaş sınırı olsada kimse kimsenin nüfus
cüzdanına bakmıyor.Sadece 18 yaşından büyük olduğunuzu
belirtmeniz yeterli.

Sizin sorunuza gelirsek,tabiki 18 yaşından küçükler de şiir
yazabilir.Bizim sizden istediğimiz yaş sınırının sebebi bu
değil.Sebebi sitemizde şiirleri yayınlananların isim
soyadlarının da yayınlanmasıdır.Bizim sitemiz herkeze açık
bir sitedir.18 yaşından küçüklerinde şiirlerini
yayınlayabiliriz.Bize şiir gönderirken isim soyad ve
rumuzunuzu belirtin.
Şiiriniz rumuz isminizle(takma isim,nick) yayınlanabilir.

Adsız dedi ki...

Şiirimi gönderdim ama yayınlamadınız .

erebos dedi ki...

Bu sitenin amacı sizden gelen şiirleri yayınlamak.Şiiriniz bir kaç gün içinde yayınlanacaktır.İlginiz için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

öncelikle selemlar ben şiir göndermek istiyorum ama herseferin eror veriyor bana yardımcı olursanız sevinirim ilginiz için şimdiden teşekkürler

erebos dedi ki...

Geçici bir sorun yaşadık.Sorun çözüldü.Artık bize şiir gönderebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Gömülmüşüm Karanlığa
Çıkamıyorum Aydınlığa
Yalan Olmuş Bu Dünya
Seni Görmekse Bir Rüya

Adsız dedi ki...

yav ben şiir gonderdim ama bulmamdım ebubekir dikme
lütfen yardım edermsiniz saygılar

erebos dedi ki...

Şiirin bize ulaştı Ebubekir.En geç 2 gün içinde yayınlanacaktır.Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

bende şiir göndermek istiyorum 16 yaşında öğrenciyim yaş sınırlaması yok değilmi? 7 yıldır şiir yazıyorum.Cevabınız için şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

annnem için şiir yollasam yarına yayınlanır mı? lütfen acele cevap

erebos dedi ki...

Şiirinizi gönderin yayınlayalım.

Adsız dedi ki...

16 yaşındayım şiir göndermek istiyorum yaş sınırlaması var mı? bi de şiir yollasam ne zaman yayınlanır.Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler..

erebos dedi ki...

İlk sorunuzun cevabını ilk yorumumda yazmıştım.
Ek olarak şiir gönderirken yaşınızı belirtmeniz zorunlu değil.

Gönderdiğiniz şiir en geç 4 gün içinde yayınlanır.
Fakat acil bir durum olur doğum günü veya özel günler gibi o zaman acil yayınlarız.

Adsız dedi ki...

ben 18 yaşındayım şiir gönderdim ama yaşımı belirtmek istemedim yayınlarsınız değil mi

erebos dedi ki...

Evet yayınlarız.

serhat dedi ki...

ben 12 yaşındayım şiir yazmayı çok seviyorum ve deli gibi şiir yazıyorum ben şiirlerimden birin yollamak istiyorum nereye göndericem

erebos dedi ki...

Merhaba Serhat lütfen yukarıdaki yazıyı bir daha dikkatlice oku.

erebos dedi ki...

Arkadaşlar lütfen gönderdiğiniz şiirleri tekrar
tekrar göndermeyin.Bize gelen bütün şiirler sırası
geldiğinde yayınlanmakta.Bir kaç gün sabredin.

Adsız dedi ki...

bu gönderdiğimiz şiirler gazetedemi yayınlanacak cevap için şimdiden tşkrr..

erebos dedi ki...

Gönderdiğiniz şiirler bu sitede yayınlanır.Posta gazetesinde yayınlanması için sair@posta.com.tr e-posta adresine göndermeniz gerekir.

Adsız dedi ki...

ben şiir gönderdim de ne zaman yayınlanır ögrene bilir miyim

Adsız dedi ki...

ben dediğiniz sitey girdim ayrıca nasıl şiir gönderilgiğini bana yazınız ben 12 yaşındayım bende gönderebilirmiyim

Adsız dedi ki...

ya ben 12 yasındayımşiir gödermek istiyorum nasıl yapıcam ve acil cevap lütfn sürem doluyor

Adsız dedi ki...

ben şiir yazmaya 2 sene önce başladım bayağı şiir oldu şimdi bütün şiirlerimi posta gazetesindeki şiirler bölümünde görmek istiyorum ve ilk şiirimide gönderdim en geç ne zaman yayınlanır posta gazetesinde acaba

Şevval Şahin dedi ki...

HAYAL

Keşke çocuk kalsak der hep büyüklerimiz
Çocuklarında bir an önce büyüsem dileği gibi
Ama bunun ikisininde gerçek olmayacağını biliyoruz
Gerçek olamayacağını bildiğimiz halde
Aynı şeyi söylemeyi kaç kez tekrarlıyoruz
Ve bence daha da tekrarlanacak bu istek
Ama bu dileklerin hepsi hayali istek olarak alacak herzaman...

Adsız dedi ki...

bende bir şiir gönderdim ama? ne zaman yayınlanır acaba?

Adsız dedi ki...

ben posta gazetesine 19 ağustosta şiir gönderdim ne zaman yayımlanır?kubilay

erebos dedi ki...

Merhaba arkadaşlar.3 aydır elimde olmayan sebepler yüzünden blogu güncelleyemediğim için şiirleriniz yayınlanmadı.Bu günden itibaren tekrar şiirlerinizi yayınlamaya başladım.Bu süre içinde gönderilen şiirler bize ulaştı ve sırayla yayınlanacak.

özlem kılınç dedi ki...

iyi günler ben özlem kılınç 21 yaşındayım blogunuza şiir gönderdim fakat yayınlanmadı,neden acaba?

erebos dedi ki...

Şiirin yayınlandı Özlem.

Adsız dedi ki...

ben şiirimi'yurdumun şairleri'adresine gönderdim gaztede yayınlanması için

erebos dedi ki...

Elimde olmayan sebepler yüzünden artık siteyle ilgilenemiyorum.Bu yüzden şiirleri
yayınlayamıyorum.Lütfen artık şiir göndermeyin.

Yorum Gönder