Bir Şiir

Bir Şiir

Bir şiir yazıyorum sevdiğime.
Kırılmış kalplerle yazılmış bir şiir.
Her dizesi göz yaşlarıyla süslenmiş.
Her dizasi büyük destanlar anlatır.
Sonsuzluğu arayan sevgililer görmüş.

Bir şiir yazıyorum sevdiğime.
Ardına bakmadan giden sevgiliye.
Ağlayan gözlere yazılmış bir şiir.
Kan ağlayan kalplere yazan bir şiir.

Bir şiir yazıyorum sevdiğime.
Yine güneşle batan bir şiir.
Kapkara kesilen kalplere yazan.
Yazıpta tüm dünyaya seslenen.
Yarinin kulaklarına fısıldayan bir şiir.

Bir şiir yazıyorum sevdiğime.
Göz yaşlarıyla bezenmiş.
Yıkılmış hayallerini anlatan.
Yarinin dudaklarına yazan bir şiir.
Yarini gurbet ellerde arayan bir şiir.

Samed Köseoğlu
Öğrenci ,1 yıldır şiir yazıyor.
Samed dedi ki...
Ardahan'dan özlemiyle yaşadığım sevdiğime armağan ediyorum.

Blogposta Bir Şiir adlı şiir Samed Köseoğlu.

Benzer Şiirler



1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel şiir yüreğine sağlık

Yorum Gönder