Anneme

Anneme

Hala küçük bir kız çocuğuyum ,
Hala bir elma şekerine kanar her söze inanırım.
Dizlerim kanardı annem öper geçerdi.
Canım sıkılırdı bi ip atlar evcilik oynardım geçerdi.
Oyun bozancılık yapar dışlanır iki ağlar gibi yapıp geri alınırdım.
Herşeye güler zıpzıp oynardım.
Düştüğümde annee annee diye seslenirdin geçerdi yaram.
Bebeklerimi süsler onların saçlarını örer kıyafetlerini yıkar giydirirdim.
Pembe papuçlarımı giyip babamın elinden tutup dünyayı geziyormuşum gibi sanki, mahallede gezip tozardım ,bu beni mutlu ederdi .
Annem pamuk şekerimdi benim onu öper koklar yerdim.
Arkadaşlarımla kavga eder barışırdık hemen mutlu olurdum.
Bir ciklete kanar herşeyi elime vadetmişler gibi sevinirdim.
Doktor olucam, öğretmen olucam büyüyünce der öyle oyunlar şeçerdim .
Ya şimdi,
Şimdi büyüdüm mü ?
Şimdi elma şekerine niye kanmıyorum.
Dizlerim yerine kalbim kalbim acıyor ondan mı büyüdüm,
Şeker yerine nefsim niye başka tatlar arıyor?
Canım sıkılınca şimdi hayat evciliğimi oynayacağım ?
Dünya baba ,ben kadınmıyım?
Çocuklarımızda insan züppelerimi ?
Oyun bozancılık yapınca ağlasam geri alırlar mı peki ?
Düştüğümde yenildiğimde annem desem annem koşup gelicek mi ?
Artık bebeklerim yerine kendimimi süsliyicem büyümüşüm ya bebeklerim yerine kendi kıyafetlerimi mi yıkıyacam.
Pembe papuç yerine topuklu giyip babamla el ele dolaşmak yerine bir adamın ,erkeğin elini tutup orda burda mı gezicem ?
Şimdi annem yerine acılarım mı pamuk şekeri ?
Kavga edince canım acımadan barışamıyacakmıyım ,artık yanlız mı kalıcam ?
Bir ciklet yerine bir söze bir öpücüğemi kanmak zorundayım?_
Büyümek istemiyorum şimdi bunlarla yapamıyorum.
Yardım et anne ! ben evcilik oynamak istiyorum hayat dersi almak değil..
Sadece siz kandırın beni kötü çocuklara yer etme izin verme ,elime el sürdürme .
Büyütme beni hayat ,canım acıyor yapamam çuvallarım..
Çok geç dimi ?
Evet ben büyüdüm canım acıyo, hissediyorum büyüdüm, şimdide küçülmek üzereyim .
Hayat üstüme bir deprem gibi yıkılıyor.
Hani doktor olucaktım ya hani öğretmen olucaktım ya büyüyünce ,
Şimdi büyüdüm ya ben çocuk olmak istiyorum .
Yardım et yalvarırım anne ben çocuk olma istiyorum...

Gülşah Öz

Blogposta Anneme şiiri.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder