Son Çağrı

Son Çağrı

Hep söz verdim kendime,
Kendi iç dünyamda ona yer yok diye,
Ama nafile!
Aşk denen illet olduğu sürece,
Ben senin esirin olacağım ölesiye.
Bazen bir ses geliyor kalbimin derinliklerinden;
Bana verdiğin ızdırabın sesidir bence.
''Akıllı ol ve onu unut'' diye.
Eğer bir gün beklemediğin biri gibi göründüğümde,
Bilki o da senin sayende.

Göz bebeklerine baktığımda,
Hayata bakış aynamı görüyorum.
Kalp gözüne baktığımda,
Eşi benzeri olmayan bir hazine görüyorum.
Neşe saçan sesini duyduğumda,
İşte benim ruhumun gıdası budur diyorum.
Bana her bakışını gördüğümde,
Kalbimin parçalandığını hissediyorum.
Sana her bakışımda,
Neden ''O'' diye soruyorum.
Senin bana çektirdiklerini düşündüğümde,
Belki beni birgün anlar diye ümit ediyorum.
Ama yine de... yine de...
Seni çoook ama çok seviyorum

Veli Öztürk
19 yaşında öğrenci.Gaziantep'li 1 yıldır şiir yazıyor.
Şiirini sevdiği kişiye yazmış.
Blogposta Son Çağrı şiiri Veli Öztürk

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder