Ölüm

Ölüm

Ölümde var ucunda
Ucuda çok yakında
Mesafeyi uzunmu sandın
Kısası uzunu fark eder mi
Ölümde yokmu sonunda

Ö-mrümün özü
Z-amanımın değeri
G-eleceğimin tek beklentisi
E-la gözlüm

Bakışların keskin keskindi
Sanki bana kurşun atardın
Bana sırtını döndüğünde güneş batar ay doğmazdı
Sabahlar hiç olmaz ezanlar ardından artık selam okunur selam okunur

Al duvağınla ak atınla nereye gidersin yarim
Benim ellerimden gidip başka ellere yar olup bana elmi olursun
Eğer sen gider isen beni sararlar kefene koyarlar tabut içine
Götürürler dört omuz üstünde
Ben toprak ben toprak

Sevdam ruhdur ruhlar ölmez
Sevgim ölüm kadar gerçektir

Yaşar Erdoğan
20 yaşında Ankara'lı.Sahaf dükkanı var.
Uzun zamandır şiir yazıyor.Şiirini 5 yıl beraber olup
ayrıldığı, çok değer verdiği Özge için yazmış.
Blogposta Ölüm şiiri Yaşar Erdoğan

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder