Né oLuR qéRi döN qüßRaMm...


Ne Olur Geri Dön Gübram

Unutursun demiştin zamanla beni
Avutursun demiştin sende kendini
Ne seni unutabildim nede sevgini
Ben sensiz yapamam ne olur geri dön qübram

Senelerin birikmiş acısı var bende
Aşkın alev alev yanıyor bu tende
Biraz merhamet eyle insafa gelde
Sensiz mutlu değilim ne olur geri dön qübram

Yar sen gittin kollarım bomboş kaldı
Sen gittin benliğimi acılar sardı
Sen varken bir gayem amacım vardı
Hiç bir şeyim kalmadı ne olur geri dön qübram

Boş verdim dünyaya umurumda değil
Ben senden başkasına veremem meğil
Sen gideli bu gönlüm perişan rezil
Sensiz hayat boş ne olur geri dön qübram


Anıl Algan
18 Yaşında, 1 yıldır şiir yazıyor.
Anıl dedi ki...
Trabzon / Vakfıkebir'den Kübra için yazdım.
Blogposta Ne Olur Geri Dön Kübram şiiri Anıl Algan 


Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder