Görmüyor Gözlerim

Görmüyor Gözlerim

Seni farklı kılan bu şey nedir
Görmüyor gözlerim başkasını
Günahı ne sende ne bendedir
Görmüyor gözlerim başkasını

Çocuksu düşler kurdum yıllardır
Kalbimi boşa yordum yıllardır
Sen diye yanıp durdum yıllardır
Görmüyor gözlerim başkasını

Başıma gelen senin yüzünden
Kurtulmanın yolu yokmu senden
Niye böyle seni sevdim neden
Görmüyor gözlerim başkasını

Somurtup durma gönlüm sevinsin
Ölene kadar Hüseyin'insin
Anlamam ille sen illede sensin
Görmüyor gözlerim başkasını

Hüseyin Çapaklı
22 Yaşında.Karabük/Yenice İlçesi/ Saray köyü/
Kölemen mahallesinde oturuyor.
Hüseyin dedi ki...
Karabük Üniversitesi Safranbolu meslek yüksek okulu
mobilya bölümü 2.sınıftayım.Küçüklüğümden beri her tür
tarzda şiir ve şarkı sözleri yazıyorum.Bu şiiri beni perişan,
rezil eden biri için yazdım.
Blogposta Görmüyor Gözlerim şiiri Hüseyin Çapaklı.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder