Uzak Hisler Ülkesi

Uzak Hisler Ülkesi

Aklımın bir ucunda gitmek,gitmek ve geri gelmemek
Hislerime tercüman olmuş yine hislerim
Bir bavul var elimde içinde kalemim ve defterim
Bulduğum her ağacın gölgesinde yalnız bıraktığım dizelerim
Kafiyesi ağlamaklı şiirlerim..
Ben ve bendim,
Kalemim ve kendim
Şunu bil ki attığım her adımın zikr-i dilim sendin

Silinmiş anılarım,hatırladığım her an evet anladım
Benden başka ben arardım rüyalarımda,
Sabah kalkınca yaşlı gözlerimi tekrar ıslatırdım

Zifri karanlıkta saatlerce seni düşünürdüm,
Yokluğun ile varlığın arasında kalanları hatırlardım
Gidenlerin değil,kalanların hikayesini yazardım
Avazım çıktığı kadar bağırmak isterdim,ama yapamazdım
Sırlarımı yeni uyutmuştum,onları uyandıramazdım

Aklımın bir ucundaki artık dilimde, gidiyorum
Uzak hisler ülkesine,
Bir bavul var elimde içinde sadece defterim
Zamanı gelecek bir gün ,gelecek peşimden kalemim
Sırlarımla beraber, beni belli edecek izlerim.
O vakit susmak hata olacak benim için
Zakkum ağacından yaptığım mürekkep ile
Yazdığım şiirleri ateş üstünde okuyacaksın,
Ve derinden için için,ağlayamacaksın
Düşünmekten derin derin bana yaptıklarını hatırlayacaksın

Istırap çekeceksin,
Sen o ateş havuzundan çıkmaya çalıştıkça
Bastıracak omuzlarından beddualarım,
Ben orada olmasam da seni rahatsız edecek varlığım

Mustafa Kemal Başol
Öğrenci 1 yıldır şiir yazıyor.
Blogposta uzak hisler ülkesi şiiri 

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder