Dünyaya Düşen Melek

Dünyaya Düşen Melek

Var mıdır kurtulan bu hastalıktan?
Ablamızı aldın düştük takattan ,
Elden ne gelir ki her şey Allah'tan,
Mekanını cennet et yüce yaradan.

Saçları ipekti kalbi pak temiz,
Sardı dört yanımızı silinmeyen iz,
Uzakta olmak zor perişanız biz,
Tat vermiyor İstanbul her yer duman is.

Allah sevdiğini erken alırmış,
Rüya'mız Gamze'miz yetim kalırmış,
Ablamızı yanına aldığın gece,
Meleklerin bile onu kıskanmış.

Allah ayırmasın birbirimizden,
Uzun ömür diliyorum bize şimdiden,
Dünyanın kanunu ne gelir elden,
Ecel bu dinlemez alır aniden.

Malmış mülkmüş paraymış hepsi geçici,
İnsanları ayırma olma seçici,
Dünya malı dünyada kalırmış derler,
Yine insanlardır konup göçücü.

Aylarca direndin savaştın onla,
Dermanın kalmadı yoruldun sonra,
Vazgeçtin her şeyden sanki bir anda,
Ayrıldın aramızdan en zor zamanda.

Geride kalanlar hep sana ağlar,
Bak sana akıyor sel olup yaşlar,
Ses vermiyor dereye atılan taşlar,
Durmuyor düşüyor sallanan başlar.

Kibirlenen insanoğlu aslında bir hiç,
Kalır mıymış dünyada hiç cezasız suç,
Aylar martı gösterir saat gece üç,
Duyguları anlatmak ölümden de güç...

Elif Kutluata
21 Yaşında.9 Yıldır şiir yazıyor.
Şiirini kanserden kaybettiği kuzeni
dünyalar iyisi ablası Fatoş Atagün için yazmış.
Blogposta dünyaya düşen melek şiiri Elif Kutluata

Benzer Şiirler



8 yorum:

Adsız dedi ki...

kısa süre içinde şiirimi yayınladığınız için tüm ekibinize teşekkür ederim..ELİF KUTLUATA

Adsız dedi ki...

Kelimelerin kifayetsiz,akan gözyaşlarının tesirsiz olduğu bu acı günümüzde bir şiir bu kadar anlatabilir tarifsiz acımızı.. Kalemine sağlık,tüm Kutluata ailesine dayanma gücü diliyoruz güzel kızım. Annen-Baban AYTEN-NECMETTİN KUTLUATA

Adsız dedi ki...

Teşekkür ediyorum . Hepinizi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

Ablacım gerçekten çok güzel yazmışsın ..Başarılarının devamını diliyorum :)

Doğuş Akkoyunlu

Adsız dedi ki...

Yaşayan herkesin sonu toprak fakat sen biraz erken ayrıldın aramızdan halimize bak...Başımız sağolsun kardeşin Ezgi kutluata

Adsız dedi ki...

Başka söze ne gerek,öyle güzel anlatmışsın ki...Allah rahmet eylesin sevdiklerine sabır versin.Sevinç Çam

Adsız dedi ki...

bana genleriyle bu yeteneğin geçmesini sağlayan babama teşekkürlerimi bir borç biliyorum.sizleri çok seviyorum elif KUTLUATA

çağla dedi ki...

duygularını çok güzel dile getirmişşin gönül isterdi ki allah böyle bir acıyla bunları yazmana sebep olmasaydı.tüm yakınlarınızın başı sağolsun allah sabır versin. Çağla KÜÇÜKŞAHİN

Yorum Gönder