Uçurumlardayım

Uçurumlardayım

Seni tanıdım
Bir ışık oldun karanlık dünyama
Sanki çöldeymişimde su oldun
Bir ağacın gölgesinde hayat verdin
Bir çiçeğin baharı tatması gibi
Bir umut oldun imkansızlıkların içinde
Güvenimi kazandırdın bana
Sona gelmişken
Hayata tutunmamın gayesini öğrettin bana
Bana herşeyin bir çaresi oldoğunu
Sevmeyi anlattın defalarca
Kulağıma fısıldadın sessizce
Hiç duymadığım insanlığımı
Şimdi bir masal oldu herşey seni kaybedince
UÇURUMLARDAYIM...
Bir şaka olsa ağlardım
Bir rüya olsan unuturdum
Unuturdum sen olmayınca
Yaşamın verdiği bu acıyı bile
Dün bir sen vardın bende
Bugün beni bende bulamıyorum
Sensiz nefes alamıyor
Yaşayamıyorum...

Ümit Kayboz
24 Yaşında.Adana'lı.Edirne'de askerliğini yapıyor.
Unutamadığı, ölümün bile ayırmadığına inandığı tek aşkına yazmış.

Benzer Şiirler



1 yorum:

demet dedi ki...

emeğine sağlık

Yorum Gönder