Sevdiğim

Sevdiğim

Bu satırları yazarken biliyorum,
Yine boğazım düğüm düğüm olacak.
Yine gözlerim dolacak.
Yine kalbim sızlayacak ve yine kulakların çınlayacak.
Bunu senden istiyorum ama biliyorum yapmayacaksın.
Dön! Ne olur geri dön...

Sensiz ben bir hiçim,
Bunu gittiğin gün anladım.
Sensiz ellerim buz gibi,
Tutacak eller yok.
Sensiz ben bir körüm ,
Senden başkasını görmüyorum.


Biliyor musun? Seni hiç özlemedim.
Çünkü özlem bir anlıktır.
Giden gider, geride kalan özler, hep bir mittir bekler.
Oysa sen benden hiç gitmedin.
Hep içimde kalbimdeydin.

Seni kalbimde öyle bir yere koymuşum ki sökemiyorum,
Silip atamıyorum.
Ama artık dayanamıyorum ve diyorum ki
Git, bendeki seni de al git...
Yalnız kalayım, tek başıma yapayalnız.

Biliyorum artık yoksun.
Gözlerime bakmayacaksın,
Ellerimi tutmayacaksın,
Bütün kalbinle seni seviyorum demeyeceksin.
Kalbin kalbimde atmayacak.
Şunu bil ki bende yokum.
Seninle var oldum yok eden de sen oldun.
Beni yaşatan sendin, öldüren de sen.
Sen gittin ben de bittim.
Hoşçakal SEVDİĞİM...

Gamze Toklucu
20 Yaşında.Öğrenci ve muhasebeci.5 Yıldır şiir yazıyor.
Şiirini hayatında ilk defa canından çok sevdiği ve unutamadığı
tek insan olan Selman Bakkal'a yazmış.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder