Sol Yanımda Ağrı Var

Sol Yanımda Ağrı Var

Hatırlarmısın bisikletten düştüğün o anı.Gelip seni kaldırayım derken
ellerinden tutmaya çalıştım ve o an sen bana dedinki neden ellerin
titrıiyor.Ben sana sadece bunu söylemiştim.Sol yanımda ağrı
hissettim.Sol yanımda ağrı hissettim herhalde geçer dedim.Ama o
ağrım her zaman sızlıyordu.Çünkü o ağrım seni sevdiğimi söylüyordu.
Kalbim duracak gibime geldi ve o an gözlerimi yumduğunda karanlıkta
seni görüyordum ve kalbim sürekli senin ismini anıyordu.Sevdiğim
sevdiğim diye.Birkaç yıl sonra ona onu sevdiğimi söylemeye çalıştım.
Kalbimin nasıl çarptığını hissetmeliydin.Sol yanımda ağrı hissettim
korktum söyleyemedim ve sol yanımdaki ağrı sızlamaya basladı.
Tam sana söylemeye çalışırken.Bir türlü söyleyemedim.Hiç kimseye
söyleyemiyordum.Arkadaşlardan biri geldi yanıma.Sana bir şey
söyleyeceğim dedi.Ben de söyle dedım.Bana şunu söyledi.Ben bu
kızı seviyorum.İşte baktığım her yerde sen vardın.Bir tek sen be
sevgilim.Yılardır bu acıyı bu hasreti çekiyordum.Kimseye
söyleyemezken arkadaşın biri şunu seviyorum dedi söyledi.
Sevdiğim yine sol yanım ağırdı ve hiç durmadı.
Sevdiğim hiç durmayacakta seni çok seviyorum.

Vedat Gümüş
18 Yaşında kuaför.Sevdiği kıza yazmış.
Blogposta sol yanımda ağrı var şiiri Vedat Gümüş

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder