Eserime

Eserime

Bir kara sevda olmuş bizim aşkımız,
Yıllar geçsede bitmeyecek hiç sevdamız,
Vuruldum bir kere senin o sıcak gülüşüne,
Ayrılmam senden bu dünyaya veda etsende,
Yıllar geçsede,saçlarına beyazlar düşsede,
Ben hep aşığım o titreyen bedenine,
Bütün dünya duysun ESERİM....
Ben ölene kadar seninleyim,
Hiç kimse istemesede.
Bin kere dünyaya gelsem yine eserim eserim eserim derim,
Ölümün öldüğü bir anda,
Ruhum yine yanında
Yüreğim sızladığında seni buldum sevgilim,
Gözlerimi açtığımda göz yaşlarımı silipte
Gözlerine baktığımda seni her andığımda senin,
Senin oldum sevgilim

Serap Kızılcık
28 Yaşında yönetici asistanı.
Şiirini aşkına yazmış.
Blogposta eserime şiiri Serap Kızılcık

Benzer Şiirler



6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir aşk yaşanmış galiba şiire bayıldım tebrik ederim

Adsız dedi ki...

böyle aşklar kalmış demek arkadaşlar bravo gerçekten allah sizi ayırmasın

ESER@ESER dedi ki...

TŞKR EDRİM SERABIM BÖYLE GÜZEL SÖZLERİ VE BÜYÜK AŞKIMIZI BURADADA PAYLAŞTIĞIN İÇİN TŞKR EDYRM SANA VE O GÜZEL KALBİNE. SEVİYRUM SENİ ÇOK DÜNYANIN EN GÜZEL İNSANI EN GÜZEL VARLIĞI İÇİNDE HERDAİM ÖLÜMSÜZLEŞTRMEK ADINA O BYÜK AŞKI İYİKİ VARSIN İYİKİ BENİMSİN KADINIM...,,,

metin dedi ki...

ya sizi gerçekten tebrik ederim allah bana nasip ettsin böyle seven bir kadın ömür boyu mutluluklar dilerim size allah sizi ayırmasın

ahmet dedi ki...

okadar şiir okudum bu kadar samimi içten yazan görmedim gerçekten sizi tebrik ederim.allah sizi ayırmasın hiçbir zaman sevdiğin insana söylüyorum çok şanslısın kardeşim allah herkeze vermez böyle seveni.

selami dedi ki...

galiba eser beye yazılmış bu şiir ve sizde yorum yapmışınız sevdiğiniz kadına,gerçekten çok şanslısınız bu bayanın değerini bilin.içten tebrik ederim bu bayanı,bayıldım yaaaaaaaa bravo gerçekten

Yorum Gönder