Ceylan

Ceylanım (Şehitlerimizin türküsü)

Bir yavru ceylan,bir yavru ceylan
Anan sana kurban olsun,
Sen vatana kurban

Al kırmızı bayrağını kefen etdin kendine
Adres sormaz kurşunları dizdi katil sinene
Bu feryatlar,bu figanlar bu yiğit şehidime
Bundan sonra kınanı melek yaksın ceylanım

Yavrum dedim,balam dedim öptüm öptüm kokladım
Bana o son bakışını yüreğimde sakladım
Hem gündüzde,hem gecede hep seni sayıkladım
Bundan sonra o pak alnını melek öpsün ceylanım

Helal etdim ben sütümü,sen kanını helal et
Yüreğime emanetdin,vatan sana emanet
Bu ne zalim hainliktir,bu ne büyük ihanet
Bundan gayrı o türkünü melek çalsın ceylanım

Bir yavru ceylan,bir şanlı ceylan
Cennet sana hayran olsun
Sen cennetde ceylan...

Sercan Efe Nazilli
Aydınlı öğrenci.İlk şiiri.
Sercan dedi ki...
Tüm kalbimle yazdığım bu şiir şehitlerimizin ruhuna hediyem olsun...

Blogposta Ceylan şiiri Sercan Efe Nazilli.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder