Gizli Sevda

Gizli Sevda

Sevmiştim seni delicesine.
Hep gizledim gizli sevdam oldun yüreğimde.
Kimse bilmedi sende bilmicektin,
Bu gizli sevdamı.
Yüreğim dayanamadı belki oda sever dedi.
Sevgililer gününde sana hediyem oldu.
SENİ SEVİYORUM kelimesi.
Pişman oldum meğer sevmiyormuşsun beni.
Keşke söylemeseydim.
Yüreğimde hep gizli sevdam olarak kalsaydın.
Kalbim bu kadar yaralanmazdı be güzelim.

Merve Han
20 yaşında Tokat'lı.5 yıldır şiir yazıyor.
Merve dedi ki...
Şiiri kırık kalpler, yaralı yürekler için yazdım.

Blogposta Gizli Sevda şiiri Merve Han.

Benzer Şiirler



4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel aşk acısı derin mi? merve han

Adsız dedi ki...

ewet birtaz öyle oldu ben zaten şiirleri daha çok gercek anlamlarla yazıyorum beğendiğinize sevindim

Adsız dedi ki...

aşk nedirki be güzelim önemli olan kendini sevmek

Adsız dedi ki...

kendimi seviyorum kendimle gurur duyuyorum yaşamayıda seviyorum ama işte aşk kahretsinki bir tutsak gibi içine çektiği an kurtulmak imkansiz oluyo

Yorum Gönder