Aşkın İtirafı

Aşkın İtirafı

Yalvarsam sana severmisin beni diye.
Girebilsen bir sözünle kalbinin derinlerine.
Sensizlikte dolup taştı göz yaşlarım yüreğimin içinde.
Yeter artık seni sezsizce kalbimden sevdiğim.

Ben seni karşılıksız sevmişim be güzelim.
Sensiz bu dünyada morktaki ölüden beterim.
Sen aklıma gelince , sensizlikle birleşirim.
Beni bu yalnızlıktan kurtar senle ölüme giderim.

SENİ SEVİYORUM diyebilsem karşına geçince.
Diyemiyceğimi bildiğim için anlattım derdimi şiirlerimle.
Bu kalp senin için atacak senin için meydan okuycak ölüme.
Yine söylüyorum teklifimi kabul et SENİ SEVİYORUM.
Bu yazdığım itirafım sadece ve sadece bircik sevdiğim ELİF'ime.

Yasin Çelik
Yasin dedi ki...
Bu kızı sevdiğimden beri şiir yazıyorum.
Şiiri, şiirde adı geçen kız için yazdım.

Blogposta Aşkın İtirafı şiiri Yasin Çelik.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder