Yelken Açtım Umuda

Yelken Açtım Umuda

Yelken açtım umuda, sen yine kalbimde
Tüm yelkenler fora, rota çizdim yüreğine
Sensizlik girdabına yenilgi… Biran bile düşünmedim
Sessizlik çığlıklarımla sezildi, sensizlik çaresizliğim…

Yalnızlık damarlarıma işlemiş, hat safhada hüznüm
Güneş yüzün olmadıkça yanımda, karanlıktır benim sönük yüzüm
Ayrılık rüzgarların, tenimde fırtınlar koparıyor
Çığlıklarım boşa değilmiş, çaresizliğim baş gösteriyor

Liriklerimle yaptığım tek sevgi resitalimdin
Benliğimle yazdığım, beni anlatan en iyi sözlerimdin
Sana sen olduğun için vurgun bu kalbe sensizlik hakikat
Bana sen olmadan geçirerecğim günler mahşer için nasihat

Kaan Serim
Kırklareli'li 4 yıldır şiir yazıyor.
Kaan dedi ki...
Bu şiiri bir zamanlar bağladığımı sanıp kapıldığım bir kız için yazdım.

Blogposta Yelken Açtım Umuda şiiri Kaan Serim.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder