Unutursun

Unutursun

Unutursun sevdiğini gördüğün zaman herşeyi.
O sana hatırlatır gönlündeki titreşmeyi.
Unutursun onu düşününce derdini kederini.
Bir soğukluk sarar yanında konuşamıyınca içini.
Lakin onun bir sözü yüreğini ısıtır unutturut herşeyi.

Unutursun karşında onu görünce kendi kimliğini.
Akar kalbinin derinlerine unutursun ona dökemessin içini.
Unutursun birden karşına çıkınca asıl olan hedefini.
Sır olur kalır ne kadar zorlasan çıkaramassın acıtır kalbini.

Unutursun yorgunluğunu peşinden gitmek istersin.
Ama yapamassın bakar kalırsın arkasından o güzel gidişine.
Yinede söylemek istersin o sözleri içinden geldiğince.
Haykırırsın SENİ SEVİYORUM kimse duymaz kalbin istemedikçe.
Unutursun etrafındakiler duymaz sesini dolanır sözler diline.

Bir gün cesaretini toplayıp çıkacaksın karşısına elinde bir gülle.
Söylemek için hazırlanırsın ona bütün hisslerini söylemeye.
O dayanamaz tıkar sözlerini buğazına kendi başlar söylemeye.
Ben seni çok bekledim sen daha benle konuşamadın bile.

Sen beni seviyormusun diye sorarsın hala kendine.
Bir kere bana soramadın çıktın karşıma bekledin.
Ama artık yeter ben seni beklemekten bıktım artık.
Çook çook geç aşkım ben seni sevemem artık sen beni bırak.
Sen beni elbet bir gün unutursun inşallah sende başka birini bulursun.

Yasin Çelik
Memleket Kastamonu.Şiir yazmaya yeni başlamış.
Yasin dedi ki...
Kimin için yazdığım sorulursa oda bırakın bana kalsın.

Blogposta Unutursun şiiri Yasin Çelik.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder