Gözlerimdeki Sen

Gözlerimdeki Sen

Sen kendini kime sorsan farklı anlatır
Ama kimse benim gibi anlatamaz.
Biliyorum..
Biliyorum çünkü kimse göremez seni benim gibi
Kimse bakamaz sana benim gözümden

Gözlerim seni bir yağmur gibi düşünür mesela kuvvetli bir yağmur.. .
Ama ıslanmayı düşündürmez
Her bir damlayı düşünür her damla senin ayrı bir özelliğin
Güzelliğindir çünkü..

Gözlerim seni güneş gibi düşünür
Ama sıcaklıktan bunaltan bir güneş değil.
Yeryüzünü aydınlatan, ışıl ışıl göz kamaştıran bir güneş…
Aydınlığın kaynağı olan, dondurucu soğukta hafiften doğan bir güneş…

Gözlerim seni deniz gibi düşünür.
Yüksek dalgalı hırçın bir deniz değil ama.
Sonsuz mavililik sonsuz huzur gibi düşünür…
Geceleri ayın o maviliğe yansıması gibi düşünür…

Bazen ise gözlerim seni sadece sen olduğun gibi düşünür…
Bütün güzelliklerin kaynağı olan,her güzel şeye sebep olan seni…
Ve en önemlisi gözlerim seni bende kalbimin derinliklerinde düşünür.
Bıkmadan…
Usanmadan...

Edip Kerim
18 yaşında öğrenci.4 yıldır şiir yazıyor.
Blogposta Gözlerimdeki Sen şiiri Edip Kerim.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder