Elveda

Elveda

Yalnızlıktı sana yazdığım bu son şiirimde
Anlamı olmayan tek hecelerimdin
Şimdi söyleyeceklerim kahrediyor beni
Yıkılmıştım seni karşımda görünce
Hayallerim vardı seninle kurduğum
Sadece senin sadece senin olan tek bir umudum
Biliyorum tek taraflı bir evdaydı benimkisi
Tek taraflı bir aşktı sana olan duygum
Yıkılmıştı sensiz olan hayatım
Kahrolmuştum günlerce seni düşünmekten
Kahrolmuştum yalnız ve sensiz olmaktan
Yorulmuştum yalan dünyada yaşamaktan
Sensizliği ararken bulmuştum kendimi derin uykuda
Anlamıştım şimdi artık herşeyi
Sen dünyada yaşayan bir varlık değil
Sadece kalbimde yaşattığım can verdiğim
Yüreğimde sakladığım tek sevgiliydin
Tek sevgiliydin bir tanem
Şimdi ise senin bana son sözün
ELVEDA

Halil İbrahim Yazılan
22 yaşında Bursa'da oturuyor.Şiir yazmaya bir kaç
yıl önce başlamış.
Halil dedi ki...
Şiiri pilatonik aşklara hitaben yazdım.

Blogposta Elveda şiiri Halil İbrahim Yazılan.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder