Dördüncü Mektup

Dördüncü Mektup

Bu sana dördüncü mektubum...
Üç mektubuma cevap vermedin.
Dördüncüyle haber ver...
Üç ömür anlattım sana mektuplarımda .
Üç kere öldüm okumadıgın her mektupta.
Mühür vurdum yoklugunda ağzıma.
Agma oldum görmedim, çolak oldum yürümedim.
Kimsesiz oldum hep seni bekledim.
Artık gitmiyorum rıhtıma...
Martılar geliyor yoklugunda balkonuma.
Kuşlarımda var biliyormusun.
Nerden bileceksin ki;
Sana 13 yaşında aşık olmuştum.
7 yıl bu aşkı içimde yalnız büyüttüm.
Bu sana söylememiştim.
Dördüncü mektubumda belirtmek istedim.
Evlenmedim...
Gittigin günden beri kız arkadaşım bile olmadı..
Bu günlerde çok içiyorum resmine kadeh kaldırıp..
Kendim çalıp kendim söylüyorum.
Beni görüyormusun ? Çok merak ediyorum.
Sen ölmedin bak içimdesin hayalin gözlerimde..
Dudaklarımda ismin duy sesimi duy tek sevdigim...
Duyuyosun ama cevap vermiyorsun biliyorum...
Bu gün 4 yıl oldu seni kaybedeli..
Bana deli demeye başladılar..
Kendi kendime konuşuyormuşum...
Söyledim seninle konuştugumu inanmadılar bana.
Alay ettiler deli diye üzülme sakın.
Yakında gelicem yanına doktorumla konuştum...
Herkeze söyledim gene deli dediler ama olsun...
Ben geliyorum yanına sevdigim ben geliyorum yanına.
Sevdigim senin yanına gelebilmem için...
4 metre beze sarıcaklarmış.. beni üşümiyim diye..
Ama beni neden gömücekler onu anlamadım..
Ben nasıl gelicem yanına topragın altından çıkamam ki ;
O zaman sen gelirmisin yanıma...
Gelirsin dimi sevdigim..
Senin yanına gelmem için ilaç içmem lazımmış;
Mektubuma başlarken 4 kutu içtim...
Mektup başına 1 kutu kızma bana ne olur...
Yanına geliyorum gözlerimin önündesin.
El sallıyorum sana gördün mü beni.
Geldim sevdigim geldim.
Öldügüme çok sevindim artık hep seninleyim....

Hüseyin Akın
22 yaşında Bursa'lı.4 yıldır şiir yazıyor.
Hüseyin dedi ki...
Şiirlerimi herhangi birine yazmıyorum.Sadece yazmak istediğim
konuda kendimi düşüncelerimde tasarladığım kahramanın yerine
koyarak onun gibi hissediyor ve öyle yazıyorum. =)
Blogposta Dördüncü Mektup şiiri Hüseyin Akın.

Benzer Şiirler



1 yorum:

Adsız dedi ki...

mükemmel bir şiir olmuş ellerinize sağlık=) sadık bir aşk hikayesi,biraz acıklı fakat mutlu son..:D harika olmuş!!!başarılarınızın devamını dilerim...
ESMA SULTAN=))

Yorum Gönder