Bitti Beni Sana Bağlayan Neden

Bitti Beni Sana Bağlayan Neden

Kayıp gittin ellerimden avuçlarımın arasından.
Yerin doldurulmaz acın unutulmaz.
Nasıl canım yanıyor bir bilsen.
Geçmi kaldık herşey için bitti mi.

Cevap yok ama yinede şunu bil.
Bana gözyaşı borçlusun.
Çünkü gözyaşlarımdan sen sorumlusun.

Artık inanmaya gücüm kalmadığı için bitti.
Ne olursa olsun her defasında peşinden geldiğim için bitti.
İncittiğin yerler hiç geçmediği için BİTTi.

Zerre kadar değişmediğin için bitti.
Seviyorum dediğin sevdiğinin uğruna,
Hiç birşey yapmadığın için,
Bu sefer gerçekten BİTTİ...

Mürvet Kutlu
20 yaşında Sivas'lı.4 yıldır şiir yazıyor.
Mürvet dedi ki...
Bu şiiri hep yanımdaymış gibi görünüp hiç olmayan birine yazdım.

Blogposta Bitti Beni Sana Bağlayan Neden şiiri Mürvet Kutlu.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder