Bir Şarap Gibi

Bir Şarap Gibi

Sen hiç sevmedin ki zaten,
Ben sevdim, ben vuruldum yüreğimden...
Bir gün bitecekti, uyanacaktım nasılsa,
Gözlerimi açınca kaybolacak bir hayaldin işte...
Ama yinede sevdim.
Sebepsiz koşulsuz bir aşktı bu.
Dengesizlik, belki de haksızlık....
Gözlerinde başka gözleri,
Koynunda başkalarını gördüm,
Ama yinede sevdim seni...
Sen benim aşkımla vururken beni,
Sevgimi oynarken ellerinde oyuncak gibi,
Ve ismimi meze sofralarına konu ederken bile sevdim...
Bir gün bitecekti bilirdim...
Elindekiyle yetinmeyen, gözü dışarda biriydin hep...
Ama senide vuracaktı kalbinden birisi,
Ben senin için bir süs eşyası, bir biblo belkide..
Yada güzel bi kızdım işte..
Oysa ben ne severdim seni,
Bir şarap gibi yıllandıkça daha bi güzeldin sanki.
Ve bağımlıydım artık sana uyuşturucu gibi....

Goncagül Yılmaz
Isparta'lı öğrenci.3 yıldır şiir yazıyor.
Goncagül dedi ki...
Karşılıksız sevenlere armağan ediyorum...

Blogposta Bir Şarap Gibi şiiri Goncagül Yılmaz.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder