BEN seni SEVDİM

BEN seni SEVDİM

Gözleri hasret kokan yar gibi,
Kendini ifade etmeyi bilmeyen çocukler gibi,
Derdini analatamayan dermansız hasta gibi,
BEN seni SEVDİM de söyleyemedim.

Hani sevrsin de söylemekten korkarsın ya,
İşte bende senden korkuyorum, gözlerinden.
Seni seviyorum demekten korkuyorum.
BEN seni SEVDİM de söyleyemedim.

Hani memleket hasreti çeken gurbetçiler vardır ya yanıp tutuşurlar vatan hasretiyle
Hani yeni doğmuş bir güvercin vardır ya çırpınır durur uçabilmek için
Ben de bir güvercin gibi çırpınıp bir gurbetçi gibi hasret çekiyorum
BEN seni SEVDİM de söyleyemedim
BEN seni SEVDİM de söyleyemedim

Ömer Polat
Yaş : 22
İş : Öğrenci
Memleket : Ağrı
1 Yıldır şiir yazıyor.
Ömer dedi ki...
Kara gözlüme gelsin.
Blogposta Ben Seni Sevdim şiiri Ömer Polat.

Benzer Şiirler



1 yorum:

Adsız dedi ki...

baba manyağ şiir yazmışsında sonda biraz bozulma var tekrar yazıp gönderirsen seivinirim
sarı çizmeli mehmet ağa

Yorum Gönder