Askerim

Askerim

Oğulum askerim seni çok özledim.
Yaktın beni be oğul canım.
Omzun da al bayrakla gönderdim.
Üzerinde al bayrakla geldin.

Ellerine kına yakıp gönderdim.
Vatana kurban oluverdin yiğidim.
Anam herşey senin için dedin.
Anlamadım ne niçin oldugunu.

Sordum ?

Anam benimle iftihat etmelisin.
Gururla gögsün kabarmalı dedin.
Askerim oğulcanım bugünleri gördüm ya.
Asker anasıyım ya tabi gururluyum.

Bana boş boş bakı verdi anlamadın der gibi.
Gözleri gözlerimden elleri avuç içinden.
Yavaş yavaş kayı verdi.
Ayrılık saati gelmişti gitme zamanıydı.

Anam bu BAYRAĞA iyi bak demişti.
Omzunu gösterip nerede görürsen.
Beni hatırlarsın anam deyip gidi verdin.
Ayrılık girdi araya hasret buram buramdı.

Öyle özlemiştim ki ASKERİMİ oğul canımı.
Akşam üzeriydi hayal ediyordum,
Döndügü günü.
Sevdigi yemekleri düşünürken ?

Telefon çaldı.
Askerimdi, oğul canımdı.
Heyacanla ona nasılsın bile demeden,
Oğlum neyi çok özledin onu yapayım.

Geldigin gün dedim , ama daha da çok vardı.
Anam sen hazırlıgını yap.
Gelirim yakında.
Ne izni bu dedim.

Hani iznin bitti ya askerim.
Anam istemiyomusun beni hazırlıgını yap dedin.
Telefonu kapattı.
İçime bir ateş düştü.

Yavrum sabahı sabah ettim.
Gece o kadar uzundu ki.
Yavrum Askerim haberin geldi.
Yandı yüregim yavrum.

Sonra sen geldin.
Bayrağa iyi baktım üzerindeydi.
Olmaz yavrum bana demişti.
Omzunda AL BAYRAKLA gittin.

Üzerinde AL BAYRAKLA geldin.
Olamaz yavrum bana demişti.
Ben anlamadım.
ŞEHİDİM ASKERİM OĞUL CANIM.

Şahsenem Aygün
38 yaşında ev kadını.6 yıldır şiir yazıyor.
Şahsenem dedi ki...
Şiiri bütün şehitlere ve şehit annelerine yazdım.

Blogposta Askerim şiiri Şahsenem Aygün.

Benzer Şiirler



2 yorum:

ahmetalper dedi ki...

şiir portalı gibi bir yer mi bu blog?

erebos dedi ki...

İçeriğini okuyucularının oluşturduğu bir şiir blogu desek daha doğru olur.

Yorum Gönder