Anacığım

Anacığım

Anacığım, çok çabuk terkettin bizi,
Meğer ne çok severmişim seni.
Köye gel diye yalvarışın,
Meğerse hasret gidermek içinmiş.

Annem 2008 12 Eylül aldı seni bizden,
Bir kuş gibi uçup gittin elimizden.
Daha orucunu açmadın,
Suyunu bile içmeden nerelere gittin sen.

Anacığım, bugün rüyamda gördüm seni
Öptüm doya doya sıcacık ellerini.
Keşke gerçek olsaydı,
Uyandım gözümde gözyaşı seli.
Anacığım çok özledim seni.

Annem sensiz geçen ikinci anneler günü,
Eskiden çok severdim bu günü.
Bugünse bizim için ağlamak günü.
Kutlu olsun canım anam 2010 anneler günü.

Hülya Acar
40 yaşında Ankara'da yaşıyor.
Hülya dedi ki...
Bu şiiri trafik kazasında kaybettiğim annem için yazdım.
Duygulandıkça şiir yazıyorum.
Blogposta Anacığım şiiri Hülya Acar.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder