Zalim Sevgili

Zalim Sevgili

Sebepli, sebepsiz
Herkes nefretim düşmanım
Tanımak, tanımamak hiç önemli değil
Sevemiyorum kimseyi sebebi bende gizli

O el ele, bu göz göze, şu kol kola
İşte hepsi nefret hepsi gıcık nedir bu ya
Kaderim dedim sineme bastırmaya çalıştım
Ne yani cennette baş köşe mi verilecek

Yanlız geçen yıllarım
Günahlarımdan mı düşecek
Ne yani bu dünyaya bir daha gelmek var mı sanki
Şimdi olmadı bir dahakindemi yaşarım

Anam beni yedi aylık mı doğurdu
Herkes dokuz aylık da
Ama benim sebebim sensin zalim
Aşkla bakan gözlerimi kör ettin


Sevdasından kabaran yüreğimi kitledin ya
Sende sevda dilenesin
Senin de yüreğin kilitlensin
Ahların en beterini çekesin

Beni yasarken öldürdün ya
Sen ölme yaşa ki
Bana ettiğini sürünerek çekesin
Yıllarca seni sensiz sevdim hayalinle avundum

Sen var ya sen
ALLAH sana öyle ceza versin ki
Hergün kapımda benden ,
AŞK dilenesin ZALİM SEVGİLİM.

Mürüvvet İnam
44 Yaşında ev hanımı.Zonguldak'ta yaşıyor.
27 Yıldır şiir yazıyor.Şiirini Zalim Sevgiliye yazmış.
Blogposta zalim sevgili şiiri Mürüvvet İnam

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder