Tek Suçum Seni Sevmek

Tek Suçum Seni Sevmek

Yeni bir ben doğuyor
Gözleri ateş saçan
Yeni bir ben doğuyor
Yaşamak nedir bilen

Yeni bir ben demek
Yeni bir ümit dünyası demek
Yeni bir ben demek
Yeni bir hayat çizgisi demek

Ben yürüdüm o çizgide
Sıfırladım hayatımı orta yerinde
Yeniden başladım hayata
Yeniden başladım hayata

Yüreğime sinmişti aşkın
Sinmişti yüreğime sensizlik
Yüreğim kanadı uğruna
Hançerler saplandı bu cana

 Acılar çektim aşkımın uğruna
Sevdim seni, unutmayı düşünmedim
Görmez oldu bu gözler hiç kimseyi
Görmez oldu gönlüm senden başkasını

Sevmedi bu yürek
Bir an bile başkası için
Çarpmadı, kanamadı, acımadı
Ben sensiz bir hiçtim oysa ki...

Terkettin beni karanlığa
Bıraktın ellerimi sonsuza dek
Taş bastım yüreğime,kanamıyor, acımıyor
Şimdi anladım ki...
TEK SUÇUM SENİ SEVMEK...

Yasemin Kurudere
Aydın Nazilli'de oturuyor.3 yıldır şiir yazıyor.
Şiirini Amerika'daki imkansız aşkı için yazmış.
Blogposta tek suçum seni sevmek şiiri Yasemin Kurudere

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder