Sen Kaldın

Sen Kaldın

Yüzüme karşı atılan her kahkaha
Sanki bir tokat gibi çarpıyor yüzüme
Her umut dolu bakışlar gözlerimde
Bir ışık daha söndürüyor sanki

Çaresizliğimle kaldım yine bir başıma
Acılar düşmanımken şimdi can dostum olmuş
Ne güzelde demiş metin baba
Sakiler doktor garsonlar hasta bakıcı diye

Sigaramın izmaritini acı diye bastım yerlere
İçtiğim içkilerin şerefini seni unutmak için kaldırdım
Her gece her gece içip gönlümün meyhanelerınde
Bilirmisin kaç kadeh kırdım şu sarhoş bitik bedende
Seni unutmak için ne kadar el açtım Allah'a
Her şeyimi aldılar benden
Canımı kanımı benliğimi ve hayallerimi
Ama birtek seni alamadılar şu sarhoş bitik bedenden
Birtek sen kaldın kara topragın altında yatan sarhoş bedende
Birtek sen

Ayşegül İleri
Blogposta sen kaldın şiiri

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder