Sen De Aynıydın Fakat

Sen De Aynıydın Fakat

Senden sonrada yaşadım,
Güldüm ,ağladım, aşık oldum.
Sevdim dedim, unuttum.
Ağlıyordum sonra güldüm.
Saklamıyorum,
Unuttum dedim.
Ama....
Unutamamışım,
Unutmadım.
Ya da unutmak istemedim.
Belki de o farklı gözlerde seni aradım,
O bakışlarda, o tatlı gülüşte, yalan sözde.
Ama işte olmadı.
Hiçbirinde bulamadım seni.
Sen farklı mıydın onlardan ?
Hayır mıydı yoksa Evet mi ?
Seninde sözlerin yalan, bakışların alaylı değilmiydi ?
Seninde sevgin tuzak, kalbin taştan değil miydi ?
Sen de bağlanmam için çırpınıp sonra bırakmadın mı ?
Sen de değil miydin ''SEN İLKSİN '' diyen.
Sen de değil miydin yalvarıp sonra çekip giden.
Farklı değildin onlardan,
Evet anladım...
Biliyorum...
Görüyorum...
Ama ben ben ...
Seni seviyorum, Seni seviyordum ve Seni seveceğim.
Çünkü; sen benim için ilktin, ne kadar ben olmasamda.
Sen benim için tektin, ne kadar yanımda olmasanda.
Sen kalbimde birdin, onlardan farklı olmasanda.
Yoksa...
Acı bir dokunuş, masum bir öpüşmüydü ?
Beni sana bağlayan, beni benlikten çıkaran,
BENİ SEN YAPAN...

Serpil Gökalp
27 yaşında Ziraat mühendisi.16 yıldır şiir yazıyor.
İzmir Karşıyaka'lı.
Blogposta Sende Aynıydın Fakat şiiri Serpil Gökalp.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder