İçimdeki Boşluk

İçimdeki Boşluk

Şu hercai hayatta kalamadım hiç ayakta,
Olmaz olası yalnızlık, yine ümitlerimi kırmakta.
Gözlerim hevesle seni arıyorken ufukta,
İçimdeki boşluğa sığınıyorum bulamayınca yine son durakta..

Sorma hiç, sensizliğin verdiği zehir sinemde,
Duyamazsın ki, kırık ümitlerimin sesini bedenimde.
Gelmez oldun vefasız, yaşamım artık son demlerinde,
Bir tek içimdeki boşluk var yanımda, gündüzümde, gecemde...

Efkarımın üzerine serpiştirdiğim umutlarımı,
Işığını kapattığım geceleri, söndürdüğüm rüyalarımı,
Seni özlerken kavuşma ümidiyle ettiğim dualarımı,
Bir tek içimdeki boşluk biliyor, sensiz geçireceğim yarınlarımı.

Gel artık ey yar, çok özledim seni,
Gülüşünü, gözlerini, ellerini, sıcacık nefesini
Duymak istiyorum artık içimi titreten sesini,
İçimdeki boşlukta gizlisin, kimse bilmiyor adresini...

Elfida Durmuş
Elfida dedi ki...
18 yaşındayım.Şiiri Afyonkarahisar'daki yağmur yüreklim için yazdım.
Blogposta İçimdeki Boşluk şiiri Elfida Durmuş.

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder