Duydum Ki

Duydum Ki

Duydum ki deniz gözlü birine tutulmuşsun,
Yanından ayrılmayıp bir dal gibi tutunmuşsun,
Gözlerine bakıp bakıp derinlere dalıyormuşsun,
Bir kerecikde olsa beni hiç anmıyormuşsun.

Duydum ki yosun gözlü birine tutulmuşsun,
Onun için her gece delice ağlıyormuşsun,
Gözlerine bakıp bakıp öpmek istiyormuşsun,
Bir kerecik de olsa beni hiç anmıyormuşsun.

Duydum ki ela gözlü birine tutulmuşsun,
Sabaha kadar onunla aşkı konuşuyormuşsun,
Sevgilerin en büyüğünü onunla yaşıyormuşsun,
Bir kerecik de olsa beni hiç anmıyormuşsun.

Duydum ki KARAGÖZLÜ birini arıyormuşsun,
Geçmişteki aşklar  ''yalan '' diye bağırıyormuşsun,
Beni unutmak için onlarla oluyormuşsun,
Beni sevdiğini herkese söylüyormuşsun.


Duydum ki KARAGÖZLÜ birini arıyormuşsun,
Onun bitmez aşkını, sevgisini istiyormuşsun,
O yumuşak tenine dokunmak istiyormuşsun,
Geçmişteki aşklar  ''yalan '' diye bağırıyormuşsun.

Duydum ki KARAGÖZLÜ birini arıyormuşsun,
Gözlerine bakarak şarkılar söylemek istiyormuşsun,
O dudağına bakarak öpmek istiyormuşsun,
Geçmişteki aşklar ''yalan '' diye bağırıyormuşsun.

Duydum ki KARAGÖZLÜ birini arıyormuşsun,
Anılarla yaşayıp, anılarla ölüyormuşsun,
O günleri hatırlayıp delice ağlıyormuşsun,
Tekrar onun İLKİ olmak istiyormuşsun.

Serpil Gökalp
27 yaşında Ziraat mühendisi.
16 yıldır şiir yazıyor.
Blogposta Duydum ki şiiri Serpil Gökalp

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder