Bittiğin An

Bittiğin An

Bu yazdıklarım gerçek anlamda sevdiğim ama bir türlü sevdiğimi ifade
edemediğim insana bir sitemdir.Hani sevdiğin insanla karşılaşırsınya
işte o zaman bir titreme başlar bedeninde.Fırtınalar kopar yüreğinde.
Anlam veremessin hiç bir şeye.Sadece bakarsın coşkun ırmaklar gibi
karşındakine.İçinden geçenleri anlatmaya çalışırsın ama nafile.
Seviyorum diyemezsin bir türlü ona.Sadece bakar durursun umtsuzca.

Gözlerini alamazsın gözlerinden.Seviyorsundur delilercesine.Kalbin
aynası olan o gözlerin bir gün seni ürküteceğini, ıssız bir uçurumun
kıyısına sürükleyeceğini,bir gün sana ızdırap olacağını farkedemezsin.
Bazen aldandığın sıcak bir tebessümün altında yatan şeytanı bile
göremezsin.

Hayatta en çok neye yanıyorum.Beni sevmeyeceğini bile bile hala
sevmeme.Bu sitemim aşkıma olduğu kadar gözlerimedir.
Çünkü onlar seni gördü.Onlar seni tanıdı.Onlar seni kalbime aşıladı.
Şimdi ise acı çekecek onlar.Hep hayaline dalan gözlerim mutluluk
gözyaşları döküyordular.Şimdi ise yaş yerine kan damlıyorlar.Nede
yanılmışlar.Bir zamanlar dikeni dahi güle benzetirdiler.Şimdi ise güller
bile acı çektiriyorlar.Aşkı tattılar çünkü.

Bende inanmazdım aşka ta ki seni tanıyana kadar.Benim için
saçmalıktı aşk.Bir gönül oyunuydu sonu mutlulukla biten.Bir
zamanlar öyleydim ki bir somurtuşun yüzünden dünyaya kafa
tutardım.Şimdi ise amansız ve umutsuz bir hayattayım.
Tabi buna hayat denirse.

Bu yazdıklarımı gördüğünde bunlar birer hayal pereslik
yada saçmalıktır diyeceksin.Ama bir gün karşına deli gibi
sevebileceğin biri çıkarsa, sen kahrolurken o aldırmazsa, gururunu
kırıp seninle alay ederse, işte beni o an anlarsın.Çektiğin acı ile kalır
umutla bakarsın yarına.Bilirmisin yarınlarında umutlarında kabul
etmezler seni.Tıpkı sevdiğin insan gibi.İşte o an senin bittiğin andır.
Tıpkı benim bittiğim an gibi...

Adnan Bulut
26 yaşında İstanbul Yenibosna'da oturuyor.2 yıldır şiir yazıyor.
Adnan dedi ki...
Bu yazdıklarım elbet birilerine ibret olacaktır.
Blogposta Bittiğin An şiiri Adnan Bulut

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder