Bıraktın Beni Anam

Bıraktın Beni Anam

Bugün yine ağladım,
Bugün anam yine senin için ağladım.
Elimde değil be anam
Seni unutmak elimde değil.
Seni düşünüp ağlamamak mümkün değil.
Ne yapsam,
Nereye gitsem,
Senin sıcaklığını kim de bulsam,
Senin gülüşünü kim de arasam.
Beni, senin gibi düşünen bir kadını nerden bulsam
Olmuyor be anam, olmuyor.
Neden bıraktın beni,
Neden beni öksüz bıraktın,
Neden beni yalnız bırakıp, gittin be anam.
Bana bu dünyada kim sahip çıkıcak,
Bana kim yavrum söylüyecek,
Beni bu kadar kim sevecek,
Beni bu şerefsiz dünyada kim anlıyacak.
Ben kime anam diyeceğim,
Ben kime sarılacağım,
Ben kime başımı yaslayıp ağlıyacağım,
Ben kime güveneceğim bu dünyada.
Yaşam kaynağımdın be anam,
Hayat doluydun be anam
Sevgiyi, merhameti, insanlığı
Senden öğrendim ben anam,
Ben adam olmayı
Senden öğrendim be anam.

Süleyman Ecer
Diyarbakır'lı öğrenci.3 Yıldır şiir yazıyor.
Şiirini annesi için yazmış.
Blogposta bıraktın beni anam şiiri Süleyman Ecer

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder