Aşk

Aşk

Yer yüzüne düşen ilk yağmur tanesi vardı elimde o gece,
Hayallerim gözümün önünde dans etti
Düşlerimdi bana gök yüzünden göz kırpan
Yıldızlar değil yanlızlığımdı beni burda tutan
Oysa aşk iki kişilikti
Çayım vardı bir kupa elimde
Diğer elimde ise o gece yeryüzüne düşen ilk yağmur tanesi
Çiseleyen yağmur bile ürpertemedi bedenimi hayalin gibi
Ben yanlızdım yokluğunda sadece yanlızdım işte
Oysa aşk iki kişilikti
Denizin dalgalarımıydı azan içimdeki volkanlar gibi
Oysa içim azdıkça sustu dudaklarım
Ben sustum bulutlar haykırdı isyanımı
Şimşekler vardı yüreğimde, ürkütücü korkutan
Sadece ben duydum ben hissettim içimdeki yanlızlığın sesini
Dudaklarım suskun gözlerimde yaş sen ise sadece yoktun
Oysa ölümdü tek başına yaşanan aşk iki kişilikti
Gökyüzü bir kızardı bir kapkara oldu saçların gibi
Bak o bile seni hatırlattı bana
Gözlerim gibi öfkeliydi o gece yıldırımlar
Yer yüzündeki ilk yağmur tanesiydi elimdeki
Hayallerim ve düşlerim hepsi eriyip gitti bir kar tanesi gibi
Oysa AŞK iki kişilikti ve ben yanlızdım bu aşk yolcuğunda...

Adnan Bulut
26 Yaşında İstanbul'da yaşıyor.2 Yıldır şiir yazıyor.
Şiiri kimin için yazdığını 'o kendini bilir' diye ifade etmiş.
Blogposta aşk şiiri Adnan Bulut

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder