Yokluğun

Yokluğun

Bu gece yine seni düşündüm bakarak resmine
Baktıkça ağladım yaşlar geldi gözlerime
Geceler dost oldu bana karanlıklar içinde
Yokluğun bir hançer gibi saplandı yüreğime

El ele dolaştığımız günler geldi aklıma
Dünyalar benim olurdu sarılınca boynuma
Seni ne kadar çok sevdiğimi anlardım o anda
Yokluğuna alışamadım dön ne olur bana

Senden ayrı yaşamayı hiçbir zaman düşünmedim
Aklıma gelsede bu bir saçmalık derdim
Sonunda böyle olacağını bilseydim inan seni üzmezdim
Yokluğun dünyamı kararttı görmüyor gözlerim

Dön gel artık yoksa çıldıracağım
Sensizlik ölümden betermiş inan fıttıracağım
Sensiz yaşamanın anlamı yok sensiz yapamayacağım
Yokluğun delirtti beni canıma kıyacağım…

Can Davulcu
29 Yaşında.12 Yıldır şiir yazıyor.
Blogposta yokluğun şiiri Can Davulcu

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder