Yine Ağlamaklı Gözlerim

Yine Ağlamaklı Gözlerim

Çok şey öğrettin bana
Belki de
Hayatımın en büyük cezasını verdin.

Şimdi yine ağlamaklı gözlerim
Susuyorum sadece
Düşüncelerimi konuşturuyorum
Seni benden soğutsunlar diye…

Durup durup ağlıyorum
Seni düşünerek
Nerede hata yaptım diyorum?

Oysa gülmeliydi bu gözler, ağlamak yerine
Ama sen yine ağlattın beni işte
Şimdi sana kocaman bir nefret besliyorum sadece

Dönüp bakıyorum geriye yine sen!
Yapamıyorum belki de
İçimi acıtan nefretin mi sevgin mi?
Oturdum mor salkımlı ağacın altına bu gece
Sahile vurdum nefretimi
İçimi hafifletsin diye
Yapamadım olmadı

Şimdi yine ağlamaklı gözlerim
İçimde fırtınalar kopartıyorum
Susuyorum sadece
Seni benden soğutsunlar diye…

İnci Özpek
Öğrenci, 5 yıldır şiir yazıyor.
Blogposta yine ağlamaklı gözlerim şiiri İnci Özpek

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder