İlk Şiirim

İlk Şiirim

Efruzum;
Sabahın ilk saatleri gibi durgun,mahzun yüreğim
Senin yokluğuna dayanamıyorum afraze yüzlü meleğim
Sen benim kalbimin aşkısın,gözümün yaşı değil
Ayparem,seni düşünmekten aciz düşmüş kalbim
Ağlamadan duramaz bana yol göster, ilk şiirim

Ebedi prensesim,gözümden akan her damla gözyaşı
Senin için yazılmış,bu benim efgan eden ilk eserim
Her gün alıyorum elime kalemi yazıyorum ismini
Dilber ayım,seni düşünmekten aciz düşmüş kalbim
Ağlamadan duramaz bana yol göster,ilk şiirim

Feryadımı dindirecek ne varki şu zalim hayatta
İpi kopmuş bu dünyanın anladım sonunda,geç oldu
Tek bir şey istedim ondan kaale bile almadı beni
Dalgası büyük bir denizdeyim senden uzak,
Yalnız ve kimsesizim seslenecek kimse yok
Bir el uzansa göklerden o yumuşacık elleriyle
Sarsa bedenimi ,üşümüş kalbimi tekrar ısıtsa
Boş hayaller dünyasına gidip geliyorum,ne fayda
Çınayım ,seni düşünmekten aciz düşmüş kalbim
Ağlamadan duramaz bana yol göster,ilk şiirim

Ey,hayatengezim,sen olmasanda ölmeyi istemem
Senin hasretin bile tatlı gelir uykumdan
Ben seni göremedim ama biliyordum ki tek aşkımdın
Sen ki akşamlarımın yıldızı,sabahlarımın aydınlığıydın
Mahverim,seni düşünmekten aciz düşmüş kalbim
Ağlamadan duramaz bana yol göster,ilk şiirim

Mustafa Kemal Başol
Blogposta ilk şiirim adlı şiir

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder