Beni Terk Edipte Gitme Sevgili

Beni Terk Edipte Gitme Sevgili

Kim bilirdi seni hayatımda göreceğimi
Kim bilirdi seni böyle delicesine seveceğimi
Sana verdim ben gündüzümle gecemi
Beni terk edipte gitme sevgili

Düşümdesin hayalimde unutamadım
Sensiz gecemi ben yapamadım
Gitgide sana ölesiye bağlandım
Beni terk edipte gitme sevgili

Dünyamın dönüşü sen gelince değişti
Senin sevdan beni böyle deli etti
Hayallerimdeki sendin nasıl gözleri
Beni terk edipte gitme sevgili

Aşkı ben sende gördüm
Sana ben geri döndüm
Aşkın için asıl şimdi öldüm
Beni terk edipte gitme sevgili


Işıksız karanlığa bürünmüşüm ben
Sevdim seni ta ezelden
Sen gelince ışığım aydınlanırken
Beni terk edipte gitme sevgili

Yıllarımı verdim ben bu aşka
Halimde sen bir kere anla
Sen gidince anladım seni sevdiğimi
Beni terk edipte gitme sevgili

Yalandan hayat sürüyorken ben
Sen geldin dünyama bak yeniden
Bakışları değiştirdi hayatımla beni
Beni terk edipte gitme sevgili

Hayatımda sevmeyi sende öğrendim
Aşkı bulup dünyaya yeniden geldim
Sana aşkı anlatan bu sözlerimi
Sen terk edipte gitme sevgili

Aşkın yaraladı beni gönlümden
Gönül değil bu sanki yüreğimden
Dünyaya sığmayan bu sevgimi
Sen terk edipte gitme sevgili

Mehmet Ulus
18 Yaşında lisede okuyor.
1 Yıldır şiir yazıyor.
Şiirini tüm sevdikleri için yazmış.
Blogposta beni terk edipte gitme sevgili şiiri Mehmet Ulus

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder