Yeşil Gözlüm

Yeşil Gözlüm

Gidiyormusun yeşil gözlüm.
Durma git.
Gitme diyememki zaten sana ,
Çünkü dinlemezsinki beni asla
Bilki giderken umutlarımı alıpta gidiyorsun.
Oysa ne kadar da güzel hayallerim vardı.
Hani bir ömür boyu olacaktı.
Hani hiç ayrılmayacaktık.
Yalanmıydı herşey yeşil gözlüm.
Hepsi birer oyunmuydu .
Hayat yinemi aldattı beni?

Yeşil gözlüm!
Elveda demedenmi gideceksin?
Hiçmi eski günleri hatırlamayacaksın.
O zaman hiç durma!



Git gideceksen bu kalp bundan daha kötülerinide gördü.
Hayat çok acıymış be!
Herkes vurdu sırtımıza bari sen vurmasaydın.
Şuan yanımda olsan neler söylemezdimki.
Sana ey sevgili,ey candan sevgili,
Ey! benim hayatımın anlamı,
Sana neler söylemezdimki,
Seni güz gecesinde beklediğimi,
Yoksa kış sabahında özlediğimimi,
Ben sana seni sevdiğimi söylerdim.
Ah! benim hazal bakışlı yeşil gözlüm.

Kadir Yetik

Benzer Şiirler



0 yorum:

Yorum Gönder